nu gör jag det igen

Nu sitter jag och läser "övernaturliga saker som hänt", i en tråd på flashback.
https://www.flashback.org/t205488 <- här ifall någon vill vara lika dum som jag och skrämma upp mig själv så pass sent på kvällen.

Även fast jag vet att jag är dum som sitter och läser så kan jag inte sluta. Så jag lär väl sitta och läsa tills jag somnar!

Påtal om annat: KING ATT JAG FAKTISKT FÅR FRÅGOR PÅ MIN ALLRA FÖRSTA FRÅGESTUND! haha. Så fråga på, imorgon har jag ju tänkt att svara. Och eftersom det är mer än 15 frågor så kommer jag även måsta avslöja något pinsamt om mig själv, jiiihoo.. måste bara komma på vilken av alla pinsamma saker jag ska dela med mig av;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0