haha ska vi?

Jag vet att jag inte har någon superblogg med flera hundra läsare per dag, men det verkar ändå så roligt på något sätt med frågestunder och slippa leta upp massa fula frågeformulär och låtsas att man har en liten frågestund, inte lika roligt ju.

Så om det här funkar, MINST 15 FRÅGOR SKA JAG HA, så kan vi säga såhär.. jag lägger upp något pinsamt om mig själv, som ingen vet. (Okej André vet förmodligen, och min familj men ingen annan).

SÅ:



Vi kan säga såhär också: Alla skriver minst 2 frågor var, och nu vill jag inte se en tom kommentarsruta, pinsamma saker är roligt right? Och jag kommer svara på ALLA frågor, oavsett. Promise ;) Och du får vara hur anonym du vill.

Jag ger det en chans till på .. tisdag! Så komigen nu allesammans, chocka mig med massa frågor haha.



Kommentarer
Postat av: Igelkotten

Haha frågor, kände mig tvungen.



-Har du någonsin slagit någon på käften (inget mespruttidunk utan en riktig jävel), om ja varför?



-Vad är det vidrigaste du någonsin råkat ut för i ditt vuxna liv?

2010-08-22 @ 23:38:55
Postat av: mika the best

vad är det pinsammaste du gjort?

varför är jag bäst?

nu ska jag sova... säg godnatt

2010-08-22 @ 23:46:16
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/
Postat av: tina

När grät du senast?

Vad gör du när ingen annan ser på?

Vad är du mest stolt över i ditt liv?

Vad är det roligaste du nånsin gjort?

Vad ångrar du i ditt liv?

Vilket är ditt allra första minne?

Vad tror du händer efter döden?

Vad kallas det när ankorna tvångsmatas med majs?

2010-08-23 @ 10:48:09
URL: http://tinape.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför gjorde du och din kille slut?

Hur lång tid tog det innan ni blev tillsammans igen?



:)

2010-08-23 @ 11:42:27
Postat av: cissi=)

hur träffades du och din pojkvän?

Vad var det första du föll för hos honom?

2010-08-23 @ 19:49:58
Postat av: josefinplesner

okej hmmmm..... det här blir ju svårt!!!!!

om du fick vara britney för en dag VA SKULLE DU GÖRA DÅ

och fråga 2

vem gillar du mest av chris brown och chris brown? =))))

2010-08-23 @ 21:48:30
Postat av: Josefinståhlhuve

När du sitter ensam och fiser, brukar du då lukta på fisen? isånnafall vad brukar du tänka på när du luktar på dina gaser?

2010-08-24 @ 13:11:28
URL: http://jossestahl.blogg.se/
Postat av: angelika

vars köper du dina kläder?

2010-08-27 @ 13:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0