I get lonely too

Dagarna rullar på fort som en raket, jag har det bästa jobbet, stockholm är en stressig stad med många respektlösa människor.. speciellt på morgonen när de gäller att ta sig till jobbet. Det är så man vill skratta lite men man är så trött att man blir irriterad istället..som alla andra. Man blir en robot som stirrar rakt fram och inte ser någon. En enda tanke finns i huvet "jag ska fram".. haha skoja, så stockholmig har jag inte blivit. Jag har fortfarande empati och visar respekt mot mina medmänniskor. Jag är snäll fortfarande:) Hahaha.. okej. Ärligt, det finns många härliga stockholmare.

And I'm still average. Stökigt garage och kunde..kanske brytt mig mer!;)

Som avslut på mitt roliga inlägg slänger jag upp en bra låt med Drake.


Kommentarer
Postat av: nathalie

Hahaha men ååhh linn! nu har jättemånga sagt att jag borde testa sheer cover.. har du testat just den?:)

2011-10-05 @ 20:41:33
URL: http://nathalie.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0