party rock is in the house tonight

Rubriken stämmer inte riktigt överens med min dag. Jag har inte gjort ett skit idag, för jag har inte haft något att göra, rätt logiskt. Måste fan skaffa ett jobb snart så man lär känna lite människor, man känner sig rätt ensam som nyinflyttad norrlänning haha.

Jag har iallafall sett film idag, och ätit lite chips, och sett lite mer film och ätit middag, ntresant va? Just det.

Imorgon hade jag tänkt göra något, hittar jag ingen att hänga med så får jag väl dra in till stan och vandra, fast det kan sluta dåligt också, alltså att jag spenderar pengar som jag inte har egentligen..fast jag har dom ju..fast egentligen inte.. krångligt.

Sen fyller jag ju år snart!! okej det är väl inte jätte snart, en månad kvar och jag fyller väl inte en sån rolig ålder, 21 känns lika värt som att fylla 19. Men i födelsedagspresent önskar jag mig en resa hem till norrland + massa pengar + pengar till en tatuering. Så nu vet ni mina kära föräldrar PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0