onsdag

Tre dagar kvar av gratis arbete sen måste jag börja dra in lite pengar! Jag har varit sjukt trött hela veckan därför har jag inte orkat blogga, har kommit hem och slöat i en liten stund och sen gått och lagt mig.

Jag gillar stockholm hittils i alla fall, men en sak jag inte gillar är alla galna människor. När jag åker pendeltåg till jobbet på morgonen och ska gå av så är det omöjligt att ta sig förbi den stora mängd av människor som ska till tunnelbanan, precis som jag. Man får gå kringekrok, ibland får man en öppning "YES" och kan gå lite fortare, men så hamnar man bakom en snigel och det är omöjligt att ta sig förbi.

Igår när jag skulle hem från jobbet fick jag vänta på nästa tbana för den som kom först var proppfull, och när jag kom på nästa och skulle av så fick jag pressa mig ut. Jag kände mig som den sista klick kaviar i en kaviartub som man får kämpa för att få ut på mackan..det var jag, fast jag skulle ut från tunnelbanetåget!

Slänger upp en rätt rolig video som min syster postat på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0