musikal

Jag sitter och googlar lite och funderar över mitt framtida liv, jag har ju inget jobb än och jag börjar bli knäpp snart för jag vettefan hur det kommer sluta. Men så tänkte jag, att jag måste ju plugga vidare någongång och vad vill jag plugga? Ja det har jag väl aldrig riktigt haft någon klar tanke över, men så hittade jag en musikal linje som ser skit nice ut. Jag är lite så, det ska vara kul haha.. sen om det ger något sen bryr jag mig väl kanske lite för lite om.. men tänk så skojigt, att gå en musikal linje.

Grejen är bara den att det är ju massa prov och grejjer innan och jag skulle väl inte vilja påstå att jag kan dansa jazz, jag vet knappt vad jazz är och sen är det ju lån och massa annan skit man måste fixa om det skulle bli någon sån linje i framtiden.. men just nu blev jag super sugen på att bara söka, men jag ska nog tänka lite på saken innan haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0