mår inte bra

Godmorgon på er, men dålig morgon på mig.

Jag har knappt sovit något utan har legat och haft så sjukt ont i halsen, jag har både 10 tusen liter slem och snor. Vilket inte är en bra kombination då det gör så ont på högra sidan av halsen när jag sväljer allt slemmigt slem. Sen har jag feber också tror jag och det finns inga värktabletter och jag har varken råd eller ork till att gå och köpa heller..så det är synd om mig idag tycker jag!! Jag behöver ett helt apotek här känner jag, ett gratis apotek till Linn.

Så idag blir ingen spännande dag för mig, ska försöka hålla mig i sängen och sova då och då, dricka massa vatten och hoppas på att detta går över snart. Jag får väl ligga och fila på mitt personliga brev kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0