jag ber om ursäkt

Jag har varit sämst i världen på att blogga nu, men det kan ju vara bra också..det är kul att det har varit exakt lika många besökare de dagarna jag inte skrivit något vilket är kul, i min hjärna så tänker jag att det är samma personer också som har kollat he-he jag ber så mycket om ursäkt, nu kan ni bjuda mig på mat!

Kom precis hem från Plesner i alla fall, igår såg vi en skitläskig film som heter the last exorcism, jag rekommenderar dig inte att se på den själv..fyfan vi satt som två rädda harar ett tag och vågade knappt titta haha..

Idag ska vi också ringa och boka tid för tatuering! Om det finns då vi ska till Skellefteå såklart.. jag hoppas! Jag är taggad på att bli gaddad (vitsig).

Just det, min telefon har pajjat också.. den vägrar starta så imorgon måste jag gå och lämna in den, känns värt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0