jag är ett ägg i en ugn

HEJSAN mina kära barn, idag kläcktes jag som ett ägg i en ugn, mitt öra gjorde det iallafall. Jag skulle snyta mig och det kändes som min hjärna sprack på grund av mitt öra..det känns bättre i mitt öra, men vad hände egentligen? Det kan man ju undra.

Jag har fortfarande ont i min hals och lite i mitt öra, annars mår jag helt ok, förutom lite hosta ibland men he ska man väl int klag på tyck ja. Jag har tråkigt bara, men i helgen ska jag hänga med Plesner och fram till dess vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag kanske ska baka en ugn. Jag behöver pengar btw, 10 tusen kronor på mitt konto skulle göra så jag mådde lite bättre just nu och inte var stressad över att jag måste hitta mig ett jobb innan mina kronor flyger iväg till helveteån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0