där hade jag tur!

Idag på jobbet såg jag att mina kära skor hade gått sönder, sulan hade lossnat och det var bara för mig att dra in till stan för att inhandla nya dojor efter jobbet. Grejen var den att jag gick runt och letade efter ett par schyssta skor men hittade inga som jag gillade, och mina som jag har haft älskar jag, de var billiga, snygga och sköna. Så jag gick in på din sko helt enkelt och plockade på mig exakt samma färg och modell och gick till tjejen i kassan varpå efter hon fixat fram dom säger:

- Du vill inte testa skorna innan?
jag: - Nej, jag har likadana på mig men de har gått sönder
Hon - Jaha, men det får du ju ta på reklamation.

SÅ, jag som innan hade haft lite ångest att jag skulle vara tvungen att lägga ut pengar på skor när jag inte har råd blev istället skitglad över att jag fick ett par likadana gratis! Och så fick jag veta att jag får tillbaka en större summa pengar på skatten än vad jag trodde, så denna dag är en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0