behöver en ändring

Jag ska färga håret, och ramla inte av stolen nu men jag ska färga det ljusare.. har inte gjort det sen i 1an på gymnasiet då jag blev blond i 1 dag haha. Nu ska jag dock inte sikta på att bli blond utan mer ljusbrun/mörkblond/nånting/nånting. När det blir är inte bestämt ännu men jag siktar på att göra det så fort det finns möjlighet! Ibland behöver man en ändring, och då är ju håret en perfekt accesoar att ändra lite på! Sen om det blir bra eller inte är ju en annan femma.

Något liknande detta har jag tänkt mig i alla fall!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tycker du har såååå fin färg som du har,

blekning är helt onödigt!

2011-03-29 @ 16:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0