9 mars

GodMORGON, det är fortfarande inte en kanonbra morgon för mig. Jag sover 2 timmar, vaknar för jag är så snorig. Sover 2 timmar till, vaknar för jag är så snorig.. eller tät i näsan kanske jag kan säga, låter väl lite mer oäckligt.

Mitt öra känns lite bättre idag faktiskt, eller jag tror det.. det känns som att jag hör lite bättre iallafall men jag kan inte säga säkert, jag kanske bara har blivit van. Men jag mår bättre än igår och i förrgår och dagen innan det, så det går väl åt rätt håll. Jag vaknade inte med en vattenskalle vilket känns skönt.

Nu ska jag göra mig klar och sen åka in till staden, ska trotsa min sjuka så får vi väl se om det var smart eller inte lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0