Söndag

Igår åkte jag till Arlanda och mötte upp Rårå det tog huuuuuuuuuuuuundra år.. åkte härifrån kl halv 11 ungefär och vi var inte tillbaka hos mig förrän efter kl 14..lång väg om man vill åka på SL-kortet haha..fast vi åkte direkt till vällingby och shöppade också så egentligen var vi inte tillbaka förrän halv 6. Lång väg, lång dag.

Men igår gick vi ut på Collage iaf och det var väl helt okej förutom att vi inte skulle ha köpt massa vin som var lika starkt som den starkaste chilisåsen så de slutade med att vi drog hem ganska tidigt och vi båda däckade direkt vi kom hem..kunde inte hjälpa det så därför ska jag nog inte köpa det där vinet igen även om det var det godaste vinet jag druckit haha.

Gårdagens outfit, avlånga skallar och konstiga ansiktsdrag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0