whaat

Ibland kan det vara ganska lustigt att vara sjuk, missförstå mig inte. Jag menar bara den här grejjen med att jag började känna mig småförkyld för kanske en vecka sedan, och efter det har det gått upp och ner ena dagen har jag mått ganska bra och hunnit tänka: jaaa imorgon kan jag träna!! Och andra dagen så är det värre, varför är det så egentligen? Jävlas någon med mig eller? Inte för att jag har så mycket att göra nu då jag är arbetslös men det hade ju varit kul att i alla fall kunnat dra och träna och utnyttja alla de 500 kr jag betalat i månaden för det där kortet.

Igår började jag packa ner lite kläder i en fet sopsäck, den är full och jag har massor med kläder kvar.. varför har man så sjukt mycket kläder som man ändå inte använder? Och jag har så mycket kläder som inte ens är snygga, det för mig är ett ännu större frågetecken, varför behåller jag kläderna ? Jag skyller det på att jag är inte så bra på att slänga saker, jag tänker alltid: Jaaaa men det här plagget kan säkert komma till användning någon gång haha.


Nej jag säger då det, jag längtar till jag har ett jobb och är bosatt i stockholm för då ska jag inhandla en ny garderob hade jag tänkt.
Mina inlägg blir ju lite tråkiga att läsa när jag inte har några bilder eller youtube klipp att bjuda på då det fortfarande inte går att bädda in? WHY GOD WHYY ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0