vad häänder.

Keiko var dålig i magen igen för någon dag sen, det gick över och sen i förrgår kräktes hon på morgonen, vi trodde att det kunde bero på att vi kört så hårt med henne dom senaste dagarna, att hon fått kämpa sig genom djupsnö osv. Igår mådde hon bra men idag ungefär en timme efter hon hade fått äta så började hon kräkas igen, massor och överallt. Ibland skulle det underlätta ifall en hund kunde prata.

André har iallafall gått på apoteket för att köpa avmaskningsmedel ifall det är mask, dock kommer vi ringa veterinär innan vi ger henne det. Sen kan det ju vara att hon bara fått i sig något dåligt och därför blev dålig i magen och har kräkts, det är ju ganska svårt att veta och det är sjukt jobbigt att man inte vet.

Annars då, så ligger våran lägenhet uppe på bostaden nu och det är redan 16 st i kö, så vi räknar med att någon kommer att ringa imorgon för att komma och titta på den så jag håller på att städa, tog bara en liten paus då det blev kräk-maraton på golvet här, men nu ska jag fortsätta städa medan keiko har gått och lagt sig för att vila..åå jag tycker så synd om henne. Sen efter varje gång hon kräkts så såg det ut på henne som att hon skämdes, men då la jag armen runt henne och hon la sin tass på min arm och tittade mig djupt i ögonen. Helt galet hur man kan känna för ett djur egentligen. Men nu hoppas jag på att det inte är något allvarligt och att hon ska bli bra i magen.

Kommentarer
Postat av: kajsfkljf

Hundar känner av när det är något på gång..

Typ som att ni ska separera nu :/ Och att du ska flytta. Jag har hört förr att hunden börjat bete sig konstigt och spytt mycket när folk gjort slut.

2011-01-15 @ 06:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0