utflyttad och inflyttad på samma gång.

Sitter i Pappas lägenhet i Skellefteå nu.

Dagen har bestått av packning, packning och lite mer packning. Flytt, lite tårar och käk på frasses för att sedan sovandes åka bil "hem" till Skellefteå igen. Det känns konstigt, det känns som att jag bara är på besök några dagar som jag tidigare varit men det är jag ju inte. Nu bor jag inte längre i Umeå och det är väl lite blandade känslor. Umeå som stad gillar jag inte så själva staden kommer jag inte att sakna speciellt mycket.

Men nu är det på detta viset och inte ska man grubbla över saker som varit utan blicka framåt istället, kan ju vara lite svårt dock men that's the way it is. Hupp hupp, nu ska jag inte sitta här och skriva deprimerande saker utan nu ska jag se fram emot Torsdagen då jag flyger ner till Huvudstaden för att söka jobb och såklart ha roligt tillsammans med Josefin! Yesbox, nu ska jag nog se The Tourist.. kanske..  har inte riktigt bestämt mig än.

Hej svej i landet lagom. Kanske kan ladda upp lite bilder från igår också? ja det ska jag nog göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0