upplysning

Tidigare idag så fick jag ett sms där det stod att någon gjort en kreditupplysning på mig, först blev jag lite nojjig och tänkte: vaaad nuuu? Men sen kan det ju faktiskt vara så att det är någon arbetsgivare som har gjort en kreditupplysning på mig, och det är ju såklart det jag hoppas också. Så nu kommer jag vara förväntansfull hela veckan och hoppas på att någon ringer mig och vill att jag ska komma på intervju :)

Så det är bara att hålla tummarna!!!
Idag har vi varit ute en längre stund med Keiko så att hon fick köra slut på alla sina krafter och det verkar ha fungerat för hon har sovit i princip ända sen vi kom in haha.. Annars så händer inte så mycket idag, måste börja packa, men först ska jag käka lax och potatis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0