tröttttt

Jag blev klar med uppgifterna i natt kl halv 4, hade ställt väckaren på halv 11 då vi hade planerat att fika på stan innan jag skulle ta bussen hem, men det var inte bara jag som var tröttast i världen haha..så det blev inge fika, men de tar vi igen sen =)

Skulle först ta en buss till umeå kring 14, men ändrade mig och ska ta en buss som går nu kl 13 istället, då kan jag sova lite när jag kommer hem hehe.

Men nu är det slut med pluggerier och vad jag ska göra nu i mitt liv är ett frågetecken, här uppe i norrland finns det ju knappt jobb så det räcker till 10 personer medan stockholm skiter ut jobb i princip. aja nu ska jag packa vidare, TJOSVEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0