Tisdag

GÖÖÖD morgon, fast jag har ändå varit uppe kl 7 för att tvätta, somnade om till kl 9 gick ner till tvättstugan, gjorde bort att städa där nere så jag bara kan gå och hämta mina kläder från torktumlaren på ett tag.

Idag ska jag på stan och vandra och försöka hitta mig något billigt, borde väl fortfarande finnas kvar saker på rea eller är jag ute och cyklar på en isrink då? Aja, något ska jag då hitta mig iallafall, fick nämligen en liten slant från min kääära fader som jag ska använda mig av. Tina ska med också så jag måste sitta och vänta på att hon ska bli klar på skolan, så innan dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. jag är hungrig men vi har ingen mat, eller jo nudlar har vi men det åt jag igår så det kan jag inte äta igen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0