tisdag

Godmorgon!
Blev tidigt för mig idag då Keiko vaknade kl 8 men de kan vara bra att stiga upp tidigt också, gick ändå och la mig kring halv 12 igår så jag har fått tillräckligt med sömn även om jag fortfarande är trött hehe..

JAHA vad ska jag göra idag då? Ehum.. man kanske borde börja packa lite? Vi ska ändå flytta ut om bara lite mer än en vecka.. däremot tror jag inte alls det tar så lång tid att slänga ner kläder i kartonger alternativt en sopsäck! Och så hoppas jag ju självklart fortfarande att soffan blir såld ikväll! hoppas hoppas. Blir ju lite jobbigt att vara utan soffa i en vecka men de är de värt ändå bara jag blir av med den så snabbt som möjligt då jag inte kan ta med den till skellefteå tillsammans med mina andra grejer.

Jaja, nu ska jag göra frukost.. hade faktiskt börjat rosta mackor tills jag insåg att André ställt in ett tomt smörpaket i kylen.. bara jag som blir irriterad av sånt? haha..  men de kan vara bra också, på grund av att jag nu måste göra gröt då det är det enda som finns att käka istället för rostade mackor = nyttigare haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0