tisdag

Goddag,

Imorse kl 9 ringde min telefon, jag har på högsta volym så jag flög upp med skallen och såg att det var ett mobilnummer som jag inte kände igen, "SHIIT DET ÄR OM JOBB" sa jag till André och sprang ut från sovrummet. Svarade och vet ni vad? Det är sååå typiskt.. jag har ju hunnit söka lite jobb här i umeå också för ett tag sen innan jag bestämde mig för att flytta till stockholm.. då ringer dom från ett Café där jag sökt jobb och vill att jag ska komma på intervju.. var ju tvungen att tacka så mycket men säga att jag har tänkt flytta till sthlm.

Visst hade jag kunnat fara på intervju, men det är ju taskigt mot både dom och alla andra som ska på intervju ifall man skulle få jobbet och sen planerar jag att flytta inom den närmsta månaden. Så det kändes så sjukt typiskt, så jag har gått och haft lite ångest hela dagen över det där! Fasen.. Men som sagt så försöker jag tänka så att jag ska ju faktiskt flytta och jag vill inte bo i Umeå längre.

Bjuder på en bra låt för att vända på inlägget till något mer positivt haha.
One Republic - Good Life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0