tidsfördriv

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Har ingen bok haha.

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En fjärrkontroll till televisionen

Vad var det senaste du såg på tv?
Jag såg into the wild

Utan att se efter, gissa vad klockan är:

13.15 (den var 13.17 haha)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
André som klickar runt

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår kväll och vad jag gjorde var att jag ville att Keiko skulle göra numero 2 men det gjorde hon inte, intressant eller hur?

Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jag flög runt och kollade på bloggar

Vad har du på dig?
Mjukisbrallor, en skön tröja och en filt lindad runt mig för att det var kallt för en stund sen!

Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Såklart jag gjorde, minns inte vad.

När skrattade du senast?

skrattade åt hur Keiko lät efter att hon hade käkat, lät som att hon rapade och sa "ja" samtidigt.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

En stor tavla på keiko, en klocka och en hylla.

Har du sett något konstigt på sistone?

Hm, nej.. tråkigt eller hur. Men kan ju berätta om det konstigaste jag sett i Umeå, detta var iofs ett tag sen men det var förra vintern då jag hade åkt buss till André från skellefteå, detta var när han bodde i student korridor. Först krockade bussen som jag åkte med, hoppade av där den stod och gick till André. Går in i porten och ner för trappen springer en naken brud och en naken grabb, de springer ut från porten och sen kommer de in igen, en av dem ramlar i trappen och sen kommer André in genom porten och ser lika förvånad ut som jag haha. De hade stått och kastat snöbollar på varandra där ute dessutom.

Vilken var den senaste film du såg?
Into the wild

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Jag skulle köpa en fet lägenhet i stockholm, sen skulle jag köpa resor ;)

Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Det är nog mycket om mig som folk inte känner till, men en sak kan väl vara att jag nästan aldrig blir arg, alltså riktigt förbannad- Jag är en sån som samlar på mig negativa saker och min väska som jag bär alla dessa negativa sakerna i är ganska gigantisk, men när den blir full så kan jag bli flygande galen. Men skulle inte bli arg ifall jag sitter på ett café och en unge skriker utan det ska vara något negativt som är riktat mot mig. En av mina syskon kan vara riktigt bra på att veta vart hon ska peta för att ilskan ska bryta lös, så tyvärr är hon en av de få som verkligen fått uppleva min ilska hehe.

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Detta låter väl lite typiskt, men jag skulle faktiskt se till så att ALLA kärnvapen förstördes, alla vapen överhuvudtaget. Blir rädd när jag tänker på hur jävla många saker det finns som kan ta livet av en annan människa vållat av en annan.

Tycker du om att dansa?
Jaa, dans är hur roligt som helst. Det några kanske inte vet är att jag faktiskt kom in på danslinjen i Skellefteå, men tackade nej och gick teater istället.

George Bush?
Ja?

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Men åh jag vet inte, vill inte tänka på sånt. Har inga som helst planer på att bli en galen morsa.

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja absolut

 

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
- Tjena, vill du ha rött eller vitt vin?

Kommentarer
Postat av: mika

NÄÄÄ vadå jag menade inte SÅÅNT sex, menade att jag har haft sex armar.....

2011-01-12 @ 13:42:41
URL: http://mikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0