Telefonen följer med

Det är ganska lustigt hur jag bär med mig telefonen vart jag än går ifall den skulle ringa. Idag är jag ju extra hoppfull också eftersom någon gjort en kreditupplysning på mig och jag har inga skulder, men man vet ju aldrig! Vi får se helt enkelt.

Idag måste jag däremot börja packa på riktigt, bara 3 dagar till innan jag flyttar hem igen.. känns som ett stort steg bakåt men det är något jag måste göra då jag inte har råd att bo kvar i Umeå. Jag har ju pengar sparade men det är pengar som ska gå till stockholm då alla som hyr ut lägenheter i 2a hand vill ha deposition och liknande.. så då kan det vara bra att hålla hårt i de få slantar jag har kvar.

Så nu ska jag fundera på vad jag ska packa ner först.. saker som jag inte använder såklart men jag har faktiskt inte så mycket saker här, vill ju inte börja packa ner gardiner ännu. Vi ska nämligen ha en liten "hejdå-fest" här på fredag så skulle ju vara trevligt om det inte var helt tomt i lägenheten haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0