Söndag

I morse när jag vaknade så tänkte min smarta hjärna: Jag orkar inte ha tråkigt idag, så idag ska jag göra något.

Så jag tog en promenix till mamma, hängde där en liten stund och sen följde jag med henne till Ica och fick en tandborste (mycket värt måste jag säga, tack kära mamma), vi har spelat alfabet och käkat god lasagne. Sen tog jag mina trasiga skor och gick hem hit till Pappa, vi har burit ner lite saker i förrådet och strax ska jag se en film. Så jag har hunnit med lite idag faktiskt.

Mamma ville att jag skulle följa henne och simma i veckan också, först sa jag nej för jag har alltid hatat badhus men jag ångrade mig och tänkte att det kan väl inte skada att träna lite genom att simma som dessutom är så sjukt jobbigt! Så i veckan ska jag simma.. med en bikini som flyger iväg när man simmar, kan ju gå hur som helst haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0