smack that head on the wall

Det fulaste hände idag för ett par timmar sen, de flesta vet det redan då jag skrivit det på facebook och de flesta som läser min kära blogg är mina vänner.

Keiko hade kissat på golvet, vi tror att hon kommer att börja löpa tidigt då hon kissade inne IGEN senare idag och hon har inte kissat inne på hundra år känns det som.

Men iallafall. Då när jag torkat upp allt så skulle jag göra något i köket och från ingenstans så dyker "smack that, all on the floor, smack that give me some more" upp i min tjocka skalle. Jag börjar sjunga på den när jag är på väg in i köket. och såhär gick det till:

- Smaack that all oon the floooor, smack th- PANG!! Då har jag alltså lyckats svinga min skalle i väggen och det gjorde så sjukt ont men jag skrattade som en galen get (skämtar inte). André undrar vad jag håller på med då vi skulle gå ut och gå med Keiko. Jag berättar och skrattar samtidigt och han fattar ingenting, till slut när jag förklarar att det var så kul för att just när jag sjungit SMACK så smällde jag skallen i väggen. Och att det var så konstigt att jag börjat tänka på den låten, som jag inte hört på jätte länge.

Han tycker inte alls det är lika roligt som jag, men jag skrattar hela vägen ner i hissen haha, fortfarande mycket underhållande tycker jag..

Nej nu ska jag nog sova och tänka på min huvudsmäll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0