skit kamera

Jag stod i säkert mer än 1 timme och försökte peppa mig själv till att spela in den där videon om mig själv och varför jag vill söka det där jobbet osv osv. Till slut tog jag mig i kragen, André filmade och när jag äntligen började komma in i det så dör batteriet till kameran, ooh så passande. Men det är bara att bita ihop, vänta 1-2 timmar och sen försöka igen.

Det känns faktiskt ganska konstigt att stå och prata om sig själv till en kamera, men det är sjukt smart också av arbetsgivarna som väljer att man ska göra så, man får ju en helt annan bild av en människa än bara via text och ett foto. Nu håller vi tummarna att jag ska sätta den där videon ikväll, jobbet är verkligen ett jobb jag länge velat arbeta med och oooo så glad jag skulle bli om jag får fara på intervju.. men man ska ju inte ropa hej förän man är där men man kan ju alltid hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0