sju

Hej alla mina vänner och alla andra som jag inte känner ;)

JAha vad har jag gjort idag då undrar ni såklart inte, men jag kan ju berätta ändå. Jag har kollat efter jobb som en galen tupp, vi har varit ute och gått med keiko en längre sväng, jag har käkat en varm kopp (varma koppen) och kollat efter mer jobb. Känns som jag bläddrar igenom alla jobbsidor som finns 1 miljon gånger per dag, men jag har iallafall sökt sju jobb hittils som alla skulle passa mig perfekt men än så länge har inte min lilla telefon ringt, dock så förväntar jag mig inte att det kommer att ringa förrän nästa vecka ifall det gör det men man vet ju aldrig, imorgon kanske någon slår mig en plingeling!!


Då skulle jag iallafall bli såhär glad och min glugg skulle växa sig lika stor och även forma sig som kanintänder som det ser ut på denna fagra bild haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0