ont

Denna dagen började inte så bra, har skit ont i skallen och min hals är lite konstig.. jag behöver inte bli sjuk nu kan jag ju tala om för er mina kära immunförsvarare i min kropp, så ni får jobba extra hårt. (det roliga nu skulle ju vara ifall man blir sjuk just på grund av att immunförsvaret jobbar stenhårt.. det är så va? eller? hahaha)

Sen att jag har ont i magen gör ju inte saken bättre heller, men det finns inte så mycket att göra åt förutom att ta de löögnt.. igår var nog första dagen på länge som hela dagen var fullproppad med saker att göra och det var kul, dagen flög förbi superfort, så nu vill jag ha mig ett arbete!! Är sååå less på att sitta hemma jämt.. och att jag pluggade på distans nu i höstas också gör ju att jag är lite extra less! Kom igen Stockholm, erbjud mig ett jobb nu ;)

Har börjat se en ny serie, No ordinary family, den går på tv men vem gillar reklam egentligen? Så håller på att följa den via datorn och den är helt okej. Jag gillar ju inte att följa serier som inte hänger ihop, och denna hänger ihop så det är bra haha. Nu ska jag göra mig frukost och sen se klart första säsongen, har bara 3 avsnitt kvar tror jag.. värt.. vad ska jag göra sen då? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0