okej, vi kör ändå

Haha nu kör jag en sådan här lista ändå, läs ifall du orkar annars skiter du bara i de ;)

ÅRET 2010:
Hur har året 2010 varit för dig?
Året 2010 har varit bra, mindre bra och kanonbra.
Bättre än förra året? Här måste jag svara både bättre och sämre!
Har du träffat några nya vänner? Nya bekanta iallafall :)
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Turkiet, då jag flyttade hemifrån och då vi köpte Keiko.
Har du flyttat under år 2010? Jaa, jag lämnade mitt fågelbo och flyttade ihop med André i Umeå.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Jag har hittat många nya låtar, dock så ligger de gamla godingarna varmast om mitt tjocka hjärta.
Isåfall vilken?
Men alla galna party låtar som spelades non stop i somras.
Har du druckit alkohol? Ja, dock inte så farligt mycket tycker jag.
Har du kysst en främling? Nej det har jag inte.


KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? Bra och mindre bra.
Har du varit kär?
Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Jopp, dock så är "jag älskar dig" en mening som inte ska överanvändas!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Jååjjeman
Har du haft sex någon gång under året? Hihi nej, sysslar inte med sådant.
Har du haft ett hemligt förhållande? Haha nej det har jag inte, hade väl varit spännande om jag sagt ja?


SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? Nejjjj
Har någon i din släkt avlidit? Mja, eller ja
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nope
Har du varit i slagsmål? Haha ne, eller räknas skojbråk? Isåfall ja;)

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Ja det har jag nog, kommer dock inte på vad.
Har du skämt ut dig? Det har jag säkert
Har du ljugit för en vän? Nej det har jag inte
Har du varit ute en hel natt? Haha nee, jag är ingen efterfestare ;)
Har du blivit tagen av polisen? Neej det har jag inte
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Jajjemen
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? joooho

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? en vän för mig är ju någon man umgås med ofta, så jag svarar nej på denna, men nya bekanta har jag träffat som jag skrev tidigare.
Har du förlorat en vän? Nej inte förlorat, men man snackar ju inte lika mycket med alla nu för tiden, många har flyttat, men sånt tar man igen sen. Mina vänner är bäst så ifall man inte snackat på ett tag så är det inget som man märker av när man ses igen :)
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja det skulle jag nog påstå :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? Ja om jag befunnit mig bakom dem när man gått någonstans så har jag ju det, det var det som menades va? HEHeeE
Har du ljugit för en bästavän? Nej
Har du haft en relation med en vän? Haha va? Ja, vänskapsrelation !

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Varit utomlands, köpt hund, blivit systemet-myndig, flyttat hemifrån, tagit stora beslut osv.

Höll du några av dina nyårslöften? 
Nej brukar inte göra det, dock ska jag sluta snusa nu 2010, går inte så bra men de kommer de kommer

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nej, tur det!! haha


Dog någon som stod dig nära? 
Neepp

Vilka länder besökte du?

Turkland och sweden land.

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?

Ett arbete där jag trivs som tusan och fler upplevelser.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Hmm, 1 september :)

Vad var din största framgång 2010?

Jag tog tag i pluggeriet och fick inte ett endaste G, endast vg och mvg så jag är väldigt stolt över mig själv!

Största misstaget? 

Jag vet inte ännu om det är ett misstag så jag passar på denna.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag har faktiskt inte varit sjuk så mycket, det jag minns nu är att jag var jätte sjuk just innan vi skulle till turkiet, fick en hosta som dödade min hals som höll i sig nästan hela turkiet resan också det var mindre kul.

Bästa köpet?

Keiko

Vad spenderade du mest pengar på?
Saker till lägenheten, hyra och mat. .kul va? haha

Gjorde någonting dig riktigt glad?

MMM nja jag vet inte riktigt, många saker har gjort mig glad men jag har ju inte direkt vunnit 1 miljard eller så.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Måste nog ta we no speak americano bara för att de spelade den stup i kvarten i turkiet.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och

Vad önskar du att du gjort mer?
Hängt med mina kära vänner, har blivit lite av det efter att man flyttat och alla andra flyttat osv, men snart flyttar jag till stockholm och blir roomie med blandannat plesner! YIiiI ho =)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit på mitt arsle

Hur tillbringade du julen?
Dagen innan julafton var vi hos min kära moder och på julafton så var vi hos farmor med min kära fader.

Blev du kär i år?

Haha nej, låter det dumt eller? Men jag och André blev ju tillsammans år 2008 så det var ändå ett bra svar tycker jag.

Favoritprogram på TV?

Har nog inga speciella favorit program, gillar dokumentärer.

Bästa boken du läste i år?

Har bara läst en hel bok i år och den var inte speciell bra så jag har inget svar på denna.

Största musikaliska upptäckten?
Justin Nozuka

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 

Pengar

Något du önskade dig men inte fick? 

En miljard

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag var hos mamma och käkade god mat och fikade till byxorna sprack.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Uppleva mer saker.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

enkel men skön, less is more ;)

Vad fick dig att må bra?
Palt

Vilken kändis var du mest sugen på?

Iiiiingen

Vem saknade du? 

Ifall det är en människa som gått bort så är det morfar, ifall det är en människa vid liv så ingen.

De bästa nya människorna du träffade?

Euuuuuuuuuu , har träffat många härliga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0