okej, förlåt men jag har så tråkigt haha.

Nu snodde jag en till lista, denna gång från Nathalie. Har man tråkigt så har man men efter detta så ska jag hoppa i säng!

Fem "skulle du"

Skulle du vilja vara längre?
Alltså nä, jag trivs ganska bra med mina ca 1.62 cm, finns ju faktiskt platå skor som man hade när man var liten ifall man vill bli längre för en stund ;)
Skulle du vilja väga mer?
Vikten spelar ingen roll så här kan jag svara att ifall jag går upp i muskler så ja då går de bra hehe.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Man blir ju ledsen såklart, arg blir man kanske ifall det inte finns någon bra förklaring bakom det.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Det beror väl på, skulle inte gå och ha sex med en kändis bara för att ha sex med en kändis.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Jåå, har spriita i skåååpe! Haha nej det skulle jag inte vilja


Tio "kan du"

Kan du röra på öronen?
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kul va?
Kan du slicka dig på näsan?
Haha ne det kan jag inte.
Kan du kolla i kors med ögonen?
Ja, på två olika sätt tillochmed.
Kan dina föräldrar lita på dig?
ifall jag hade varit 15-16 år nu hade jag sagt nej, men nu säger jag ja.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
jajjemen
Kan du vara på fest utan att dricka?
Klart jag kan!
Kan dina vänner lita på dig?
Japp
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Nej
Kan du suga?
Det första man gör när man föds är ju att suga haha så här kan nog ingen svara nej ;)
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja jag är väldigt bra på det faktiskt, håller hårt i min kära pengapung.


Femton "har"


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja, förlåt mina kära päron.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja det har dom.
Har du ett syskon?
Jag har två syskon!
Har du varit full den här månaden?
Nej det har jag inte, eller jag hade ju druckit i början av det nya året, men full var jag nog inte.
Har du någonsin haft sex med någon?
Jo, som mika säger, jag har haft sex armar med någon.
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Haha ja det har dom.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Jaa men jag har ju så tråkigt så då gör jag gärna sånt här för att jag ska bli trött.
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej, ska göra det alldeles strax!
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
MM ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Har haft sex med någon som är 20 år äldre.. nu såg jag min pappas ögon flyga ut ur hans skalle, men det är lugnt, jag skojar bara.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Ja det har jag gjort men har aldrig testat och det är nog en av de sakerna jag är mest stolt över mig själv för.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Neo
Har du haft sex med mer än tre personer?
har haft sex med en halv person
Har du ljugit på någon fråga än då?
HIHI ja



Tjugo "vem"

Vem är din bäste vän?

Jag har ett par vänner som står mig väldigt nära och det nöjjer jag mig gott och väl med!
Vem älskar du?
Alla som står mig nära.
Vem hade du senast sex med?
Gissa vetja.
Vem vill du bli full med?
Mina uuunderbara tjejer som är lika galna som jag
Vem är den bästa artisten?
Finns sjukt många begåvade artister.
Vem pratade du senast i telefon med?
Tina, eller nej Mamma.
Vem har du en liten crush i?
Arne Weise, han är så stilig.
Vem är snyggast i världen?
Jag
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Jag skulle inte ge mina pengar till någon organisation bara för att jag inte skulle kunna lita på att alla pengar skulle gå dit man ville, så jag skulle nog göra som dom gör i programmet "secret millionaire"
Vem är snällast i världen?
Förutom jag så säger jag Keiko.
Vem vill du prata med?
ALLA
Vem sov du med senast?
André
Vem såg du full senast?
En gubbe på en buss
Vem vet allt om dig?
Ingen vet allt om mig, men jag skulle nog säga att André och Tina ligger bra till sen har vi ju mina vänner också som vet mycket om mig.
Vem kysste du senast?
André
Vem kramade du senast?
Keiko
Vem kan berätta allt för dig?
Alla kan väl göra det ifall dom känner för det.
Vem kan du berätta allt för?
Alltså, jag skulle nog inte kunna berätta exakt ALLT för någon om det handlar om mig själv och saker man vill hålla för sig själv. Men här svarar jag André, Tina och mina kära brudar. OKej mamma och pappa ligger väl ganska bra till dom också ;)
Vem hatar du?
Jag hatar ingen men jag kan hata saker som folk gör.


Vad blir ditt namn baklänges?
Nnil
Har du gjort en snöängel i år?
Neeej åå måste göra en nu.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Ehiiiiii, några timmar kanske. Dock så är ju mestadelen av den väntetid i väntrummet.
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Inte ännu
Tycker du att sengångare är söta?
Ja, dom är så fula att dom blir söta.
Har du någon gång testat karate?
Nej, men det hade ju varit något, måste testa det någongång i mitt liv.
Första sporten du gick på?
Fotboll när man var 6 bast och alla sprang runt bollen som en geting-svärm.. haha sjukt roligt när man tänker till baka och när man får syn på knattar som spelar fotboll nu när man är äldre.. de va tider de!
Minimorötter eller pommes frites?
Båda är ju bra på sitt sätt, men morötter är nästan godare faktiskt, har fått någon hemlig kärlek till morötter på senate.
Vad längtar du mest till just nu?
Till jag får ett jobb i stockholm och till vi hittar en lägga att bo i!
Hur gammal har du tänkt bli?
Så gammal som ödet låter mig bli! Haha neej, men jag hade iallafall tänkt bli så gammal så tuttarna hänger och man kan slänga dom över axeln.
Har du haft vattkoppor?
När jag var liten så hade jag det, finns fina bildbevis också haha.
Vad drömde du inatt?
Ingenaning, säkert något konstigt.
Vilken tv-serie är bäst?
Åå jag vet inte..
Höga eller låga strumpor?
Höga, låga är så jobbiga för dom glider ju av hela tiden när man har låga skor på sig.
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att drunkna, brinna inne, krocka med bil, krascha med ett flygplan.. ja de finns många grejjer där risken finns att man dör.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Nope
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Svart med vitt.
Bikini eller baddräkt?
Bikini
Snyggaste läraren?
Men neej inga lärare är snygga, lärare är elaka. Ne, men jag har inte haft någon snygg lärare faktiskt, nog finns dom säkert men inte något jag märkt av.
Är du mörkrädd?
Ja faktiskt, ifall jag är själv annars är jag inte det.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
haha ja det har jag faktiskt, förvånad?
Riktig gran eller plastgran?
Ute - riktig. Inne - plast.
Tänt eller släckt när du ska sova?
Sover jag själv så brukar jag alltid måsta ha tvn på för att kunna somna, annars kolsvart.
Godaste drickan till frukosten?
Juice eller bara mjölk.
Vill du bli president?
Nä, inte ens om jag skulle få förfrågan.
Har du spelat tjej i en teater?
jaa flera gånger=)
Duscha eller bada?
Fryser jag så finns inget bättre än att slänga sig i ett varmt badkar, dock blir jag less efter 10 minuter så jag måste nog säga duscha för miljöns skull hehejhehehe..
Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja det har jag
Hur tar du dig till jobbet?
Men åå jag har ju inget jobb, jag väntar på jobb! Och när jag får ett så blir det troligtvis via tunnelbana, jiho
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Hmmmmmmmmmmmmm, nej jag tror inte det.
Sjunger du på toa?
Kan hända att jag tar en ton eller två ibland.
Vilken färg har din jacka?
Blå/grå
Använder du långkallingar?
Ne, eller ibland om det är jätte kallt men jag använder täckbyxor, smidigare så.
Är du höjdrädd?
Ja
Vilket land vill du åka till?
Nästan alla.
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Skrattade åt en grej som André sa som jag inte fattade vad han menade, tror fortfarande inte jag fattade vad han menade haha.
Vad ska du göra NU?
Knappa på mina tangenter och sen ska jag sova.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jajjamen!
Har du sett din bästa vän gråta?
Jag har sett en del av mina vänner gråta ja.
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Jag minns en, att det var ett barn på och något med sol? Kanske.. jag minns inte. Det var gott iallafall.
Vad åt du senast?
En macka.
Har du fått någon komplimang idag?
Haha neej..fasen
Har du varit med i en rättegång?
Jag har inte varit med i en men jag har kollat på en någon gång under skoltiden.
Är du polare med grannarna?
Våra grannar är de bästa grannarna, känns lite surt att man ska flytta ifrån då jag aldrig haft så bra grannar innan.
Vilka språk talar din mamma?
Svenska och hyffsad engelska.
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Jag gjode en smiley-piercing för någon månad sen

Den åkte dock ut ganska snabbt då jag skulle käka ett äpple och piercingen trycktes upp och det gjorde så sjuukt ont, så insåg jag att det var ett misstag. Fick en impulsgrej att göra som visade sig inte vara så smart haha.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Minns inte riktigt, när jag var i skellefteå säkert.
Gay?
Ingen gay är jag.
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja det har jag
Har du äggat någon?
Äggat? Kastat ägg på någon - nej. Men ifall det menas med att fjärta på någon så ja det har jag haha.
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej det har jag inte.
Suger det här?
Varken kul eller super tråkigt.. de funkar!
Har du varit på stranden?
JAAADÅ
Har du haft en stalker?
Nä det har jag inte.
Minns du din/dina musiklärares namn?
Meeen å.. ja Karin i högstadiet och så var det.. Åke? Och AAh vad heter han.. men data läraren som också var musik lärare haha. EEEEEE..verT?
Hur bra är din syn?
Alltså ibland är den super bra, men ibland mindre bra.. har börjat nojja lite om att mina hök-ögon kanske börjar svika mig snart.
Har du varit på ett party?
Ja såkllllllllllllllllart.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ifall jag var i en bur samtidigt så ja, hade väl inte haft så mycket utrymme att simma på men ändå haha.
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Har tyvärr ingen broder tuck.
Har du varit utomlands?
Ja, en gång !
Har du sett din bästa vän naken?
Haha ne
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Har inte varit på något bröllop, har en tendens att missa dom.
Var är dina syskon just nu?
Tina är ett stenkast här ifrån och Mika är nog hos pappa i skellefteå.
Vad var den senaste drömmen du minns?
Något sjukt, drömmer alltid konstiga drömmar.
Vilken tid gick du upp i morse?
Runt 10
Vad ska du göra i helgen?
I helgen ska jag fixa med en massa grejjer, ifall vi kan bli av med lägenheten i februari som vi hoppas så borde det ju vara på sin tid att börja fixa med alla grejjer man har här.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Men jag har uppdaterat min telefon idag så jag har inga sms där, uhu.
När var du riktigt sjuk senast?
När vi for till turkiet.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jag har nog aldrig tagit på en kändis. Eller jag har skakat hand med Jimmy Jansson för flera år sedan, det var inte så coolt då han i mina öron, inte var så bra.
Vad finns i din bakficka?
min rumpa
Har du färglinser?
Nej, jag fick hem ett par gratis när det var ett företag som körde ett sånt där race, ett par bruna. Dock gjorde det så sjukt ont i mina ögon så jag använde dom aldrig.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
JAg snarkade.
Vad är det första du gör på morgonen?
Varannan morgon så går jag ut med Keiko, annars så brukar jag gå på toa.
Vad ska du göra efter det här?
NUUU ska jag sova godnatt era katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0