no thank you

La ut min soffa på blocket idag, fick ett samtal 30 minuter senare och då var det en herre som ville komma och titta på min vackra stora soffa. Jag fick nog höra mer klagomål än vad jag någonsin hört på flera månader.

- du kommer aldrig få din soffa såld för det priset
- Den här är inte i bra skick
- oj oj oj oj, nää..
osv

Han försökte pruta ner 2 tusen spänn och jag sa nej nej och åter nej. Och soffan är i jätte bra skick, så det var prutaren from hell som var här haha. Så ingen soffa såld blev det idag. Ringde en till på soffan men eftersom denne herre och damen som ringde senare trodde att soffan var brun så kände jag mig tvungen att slänga ut 10 kr till för att lägga till i annonsen att soffan är GRÅ inte brun. Var lite dålig kvalité på bilden men man ser att den är grå, fast kan ju också vara för att jag vet att den är grå som jag ser det också.
Snart kommer det några och tittar på lägenheten och framförallt min ekonomi hänger på dom, snälla guuud säg att dom vill ha den och att dom kan flytta in den 31 januari!!

UPDATE: Dom var just förbi och sa att dom skulle ta lägenheten, dock har dom en lägenhet i luleå som dom måste bli av med men en av dem skulle börja plugga här i morgon så de behöver bli av med lägenheten så fort som möjligt i luleå (bostadsrätt) så det kan ju går bra de här ändå!!! Hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0