Nästan klar

å herre jesus i min låda vad jag har packat idag. Jag är inte klar än men så mycket har jag inte kvar. Det som är jobbigast är ju att packa smart, så att det inte blir så mycket lådor och kartonger...

Nu ska jag i alla fall belöna mig själv med popcorn och en film, efter det blir det sängen och imorgon upp tidigt med keiko, fixa klart med packningen förutom gardiner osv. Och efter det blir det hejdå-fest i våran lägenhet. Kan ju bli kul eller så får jag en redig snefylla där jag bölar över att jag inte kommer att få träffa Keiko på jätte länge, men det behöver ju inte alls bli så ;)

ÄNTLIGEN KAN JAG SLÄNGA UPP YOUTUBE KLIPP IGEN, hallelujah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0