mjao

Lite tidsfördriv som jag snodde av nathalie
1. Det första du tvättar i duschen? Tvättar för att rengöra? Håret
2. Gillar du kaffe? Absolut inte, och har inga planer på att börja tycka om det heller :)
3. Hur mår du just NU? Jag är glad, har precis sett I rymden finns inga känslor och den filmen fick mig på bra humör.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? en crush? no mam
5. Berätta om din senaste dröm: Jag drömmer alltid konstiga och sjuka grejer, så något sjukt var det. Jag minns att jag helt plötsligt var utomlands iallafall, det var nice.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Haha nej, kanske borde testa för att se om jag har fel?
7. Vad vill du ha just nu? Ett jooooooooobb
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Det har jag nog gjort någongång
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Är det isglass så brukar jag tugga lite ibland.
10. Använder du smileys? Det händer!!!
11. Har du träffat någon kändis? Nja, jag vet inte om jag tycker att det gills.
12. Gillar du keso? Tror aldrig jag har smakat keso.. skämtar inte.
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? Uuuuuh... vet inte.
14. Hur många länder har du besökt? 2 stycken, Sverige och Turkland
15. Är dina föräldrar stränga? Lagomt
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja, någon gång i mitt liv ska jag nog testa, bara för att ha gjort det.
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Mina vackra ööögon blingar som ett månsken.
18. Brukar du hyra film? Nej inte det
19. Var kommer du vara på lördag? I Stockholm!
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nej, eller om det gills att man såg det på tv så ja.
22. Vad åt du till lunch? Ett päron äpple, jag var fortfarande mätt från i går haha.
23. Har du lockigt hår? Jag har lite självfall
24. När grät du senast? Igår grät jag en skvätt när jag skulle lämna lägenheten i Umeå
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Haha jag vet inte, jag har ju i alla fall hoppat in med huvudet i en vägg.
26. Favoritårstid? Vår och sommar! Höst kan vara ganska mysigt också, tidig höst alltså.
27. Vem höll du senast i handen? Tina när vi var på Corona och inte skulle tappa bort varandra.
28. Sover du med TVn på? Det har hänt ett par gånger
29. Tycker du att du är gammal? Nej jag är alldeles lagom
30. Är du mörkrädd? Ibland
31. Gillar du ditt liv just nu? Får jag ett jobb, då älskar jag mitt liv ;)
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Jaa flera gånger, om jag fryser finns det ju inget bättre än att bada.
33. Har du bra syn? alltså jag vet inte, men det har jag nog. Men ibland sviker den mig och då försöker jag hitta på förklaringar som är logiska.. alltså inte att jag har dålig syn.. utan något annat ;)
34. Var är dina föräldrar just nu? Pappa är här och sover, och Mamma är hos mamma och sover nog också.
35. Vad har du på dig just nu? Mjukisar såklart, det är ju söööndag och jag är hemma !
36. Vad var det senaste du köpte? MAAAT
37. Hatar du mer än 3 personer? Nej det tror jag inte
38. Använder du sushipinnar? Jag har faktiskt aldrig ätit sushi.. känns inte som att rå fisk är min grej.
40. Äger du ett vapen? Nej, men man har väl många saker ändå som kan skada andra.
41. Gillar du ditt hår? Jaaaaa
42. Gillar du dig själv? Jag är bäst
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Men va, jag vet inte. Båda 
44. Hur ofta använder du MSN? Inte så ofta nu för tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0