måndag

Goddag!!

Idag har vi varit på nydala igen, denna gången gjorde vi en super mega stor snögubbe tillsammans, dock utan ansikte och tyvärr har jag inget kort på vårat mästerverk men det kan ju vara kul att veta iallafall?

Har haft högsta volym på telefonen hela dagen och haft den inom räckhåll, min telefon har ringt en gång idag, jag sa till andré "åå tänk om det är om jobb!!!", men så var det mamma som ringde haha..faan..eller ja det är väl bra att min mamma ringer men ni förstår vad jag menar, hade varit kul ifall någon arbetsgivare ringt mig. Har sökt kollat efter jobb idag också men idag så var inte utbudet så stort, mest provisionsjobb eller jobb som kräver utbildning och en provisionsjobb kan jag inte ta då jag måste ha en fast inkomst.

Nu ska vi bada keiko så att hon blir reeen och fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0