jobbigt

Jag håller på att packa för fullt, nästan alla kläder är ner packade och nästan alla köksgrejer är ner packade. Och medan jag har packat så har jag fått ont i magen, undrar om min hjärna börjar fatta att jag ska flytta snart och att allt kommer att förändras. Det livet jag har levt under ett halvår kommer flyga ut genom fönstret och det är alltid jobbigt att anpassa sig till nya levnadssätt, tycker jag i alla fall.

Det kommer att bli jobbigt att flytta hem igen och det är något jag helst inte vill göra, ärligt tror jag inte Pappa vill det heller haha.. men det är något jag måste göra fram till jag får ett jobb. Men nu taggar jag till nästa vecka då jag ska ner till sthlm och lämna CV på alla ställen jag kan!

Nu måste jag fortsätta att packa så att jag blir klar med det mesta idag.... uuuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0