It'll be alright!

Idag har jag sökt 4 jobb, igår 1, så fem jobb sökta och majoriteten är ställen där jag tror att jag skulle trivas som en fisk i det största havet.. så gissa vem som kommer att gå med telefonen fastklistrad i handen hela veckan? haha.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, förutom att bygga en fräsig snögubbe, varit ute och gått, käkat, sökt jobb och lyssnat på musik, en chillig söndag helt enkelt och jag ska fortsätta med det till jag ska snarka i säng.

Bjuder på en riktig smaskig (sjaskig kanske) bild på mig själv också, varsegod.

Kör du denna pose ute så svärmas grabbarna runt dig som myggor en sen sommarkväll, jag lovar.. testa, men skyll inte på mig om det inte ger dig det resultat du först trodde att jag menade. Nu vet jag inte själv vad jag menar, men det kan ju vara bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0