ingen träning

Var faktiskt riktigt nära på att dra iväg till iksu och köra afro + zumba, men så ångrade jag mig.. man förlorar peppen när man ska dra själv på något konstigt vis, roligare att träna två även om man inte snackar medan man tränar haha. Så jag väntar på att Tina ska bli pigg och alert så kanske vi kan träna imorgon istället, måste hålla hårt i mina pengar nu också så kan inte träna så fasligt mycket då det blir dyrt att åka buss hela tiden.

Så istället för att träna så har vi städat lägenheten, plockat undan massa skit och sådär. Blir ju snart dags för flytt, och vi hopppppas att vi ska bli av med lägenheten i februari, hade varit guld.. jag har verkligen inte råd att betala 2 månadshyror till nu, så jag hoppas att jag fått besked om jobb innan dess. Men blir vi av med lägenheten snabbt och jag inte fått jobb så kommer jag att bosätta mig i Skellefteå tills dess att jobben rullar in som dom ska, känns ju lite sådär att behöva flytta hem till pappsen igen men måste man så måste man!

Någon som vill köpa en soffa förresten?


Kommentarer
Postat av: mickis

hur mycke ska ni ha för soffan? :)

2011-01-12 @ 21:01:08
Postat av: mickis

hur mycke ska ni ha för soffan?

2011-01-12 @ 21:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0