hejsan!

Nu har jag lagt upp min soffa + matbord + barbord på blocket och jag hoooppas att någon ringer mig och säger: JAG KÖPER ALLT DU FÅR 43556 TUSEN MER FÖR DET FÖER DET VAR SÅ SNYGGT!! haha nä..

Sitter och väntar på att våra grannar ska komma över med deras 10 veckor samojed valp Max! Vi ska nämligen få vara hund vakt i en timme ungefär, och det är klart vi ställer upp då de har sett efter Keiko ett par gånger när hon var en liten fjärt =)

Så det ska bli kul, misstänker dock att vi kommer att behöva stänga in Keiko i sovrummet ett tag då det blir spännande för en valp att komma till ett nytt ställe, sen blir det ju inte bättre av att Keiko ska bete sig som en hockey spelare som gör sin bästa tackling haha.

Sen kring 3 har vi visning på lägenheten och så har vi visning igen kring 6-7 ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0