gillar inte

Är det bara jag som hatar halebops nya reklam där en brud sitter och sjunger: Haalebop surfing tonight blablaBLA. ??
ååå herregud.. jag dör lite varje gång den reklamen kommer på tv, även om jag inte brukar ägna min tid att kolla på reklam så hör mina öron hennes mesiga röst och så stör jag mig på det... haha

Nu borde jag egentligen fortsätta packa men min hjärna har tagit stopp.. jag vet inte vad jag ska packa ner nu. Har kvar saker i badrumsskåpet och lite i vardagsrummet/köket + ytterkläder och skor. Det borde ju inte ta så lång tid att packa eller hur? Neej. så jag tror jag stiger upp tidigt imorgon och fixar det då istället, kan ju bli jobbigt med tanke på att jag ska dricka vin ikväll = bakis imorgon men det kan det ju vara värt, det vet jag ju inte än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0