gillar att slå skallen i väggen

Haha nyss skrattade jag så jävla mycket, har inte skrattat så mycket på hur länge som helst.

Förra veckan så drämde jag ju huvudet i väggen just efter att jag sjungit "smack" till låten: Smack that all on the floor osv. Nyss så skulle jag leka med keiko, så jag sprang först in i vardagsrummet och vände sen och sprang in i sovrummet och kastade mig på sängen och jag hade glömt bort att hon lärt sig att hoppa upp i sängen/soffan (vilket hon bara får när vi säger att det är OK) Så först började jag skratta åt att hon kom flygandes efter mig, gick och berättade det för André.

Nu till det roligaste, jag ville göra det igen för det är ju kul att skratta, det vet vi ju alla ;) Så jag tog extra hög fart när jag sprang in i sovrummet och jag flög så långt att jag slog huvudet i väggen och det gjorde så jääääävla ont men jag skrattade till jag grät och fick ont i magen. Jag önskar vi hade haft en kamera som spelade in det där då hade jag förmodligen dött av skratt men tyvärr kan jag bara spela upp händelsen i mitt huvud, men det räcker gott och väl för sen jag slog huvudet i väggen har jag fått ett antal skratt anfall haha.

MEEEN nu ska jag fara och träna Afro med Tina och direkt efter AFron ska vi köra lite zuuumba. Sjukt kul och man blir inte lite svettig heller för den som var intresserad av att veta ;) Hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0