för hundrafemtio gången

Namn: Linn
Piercingar: Har kvar den i min tööönga, jag har lite separationsångest men den ryker nog inom en snar framtid.
Tatueringar: 2 st
Längd: ca 162 cm.
Skostorlek: Helt olika beroende på skon, men 37.
Hårfärg: Mörkbrun
Är du kär i någon: Jag är kär i alla
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, det är därför jag ska flytta.
Tänker du på självmord: Nej det gör jag inte.
Tycker andra att du är attraktiv: Som en palt
Vilket shampoo använder du: Allt möjligt, det som luktar gott!
Vilken parfym använder du: Använder inte parfym ofta, men när jag gör det så Tommy Hilfiger - dreaming.
Vad är du rädd för: Jag är rädd för att jag ska hamna i en situation där jag inte kan göra något åt det som händer. Ungefär som att ett flygplan skulle störta rakt ner.
Gillar du att tvätta: Nja, det är väl varken jobbigt eller ojobbigt.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja, eller jag har gjort det en gång i tiden var ganska länge sen jag åkte något, men jag säger ja.


SENASTE...

Film du hyrde: No idea, har inte hyrt film på länge.
Film du köpte: Hm, det var någon bluray på mediamark
Låten du lyssnade på: John legend -  Refuge
Låten du hade på hjärnan: Haha samma som ovan, en låt jag dock haft på hjärnan i några dagar är Cee lo green - Scarlet Fever och jag är inte tyst om att det är den jag har på hjärnan heller haha.
Låten du laddade ner: Ingen aning!

Personen du ringde: Pappa
TV program du tittade på: Räknas 50 first dates?
Personen du tänkte på: Pappa då jag svarade på frågan över.


FAVORIT...

Mat: Borde väl svara palt här, men jag gillar det mesta.
Låt: IIIIIIIIIIIII det är många.
Sak att göra: Sova när man är sjukt trött.
Sport: Fotboll och innebandy, fast jag gillar de flesta sporter bara det finns en boll med i spelet haha.
Dryck: mmmm saft
Kläder: Mjukisar såklart, men annars gillar jag det jag gillar haha.
Film: Men jag vet inte, har sett så många filmer som är bra.
Bil: MIN SUPER VOLvo


ANTAL...

Gånger du varit kär: Kär? Ja kär har man väl varit ett antal gånger om man tänker sen man var liten.
Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig hoppas jag, då skulle jag nog dö
Hjärtan brustit på grund av dej: ALDRIG, haha nej men jag vet inte, inte många gånger tror jag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Hm, ett par
Ärr du har på kroppen: Har många ärr dock har jag inte så många som syns. Har ett på kinden vid ögat skapat av min kära syster.

 

SENASTE...
Bok du läste: En dålig
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: Mormor
Personen du fick sms av: Mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Haha de var lääänge sen.


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Jag har varit ute, jag har sett film, jag har sjungit lite IM A FRIEND (afraid?) OF SCAARLET BECAUSE IM FAAALLIN IN LOOVE
Var det kul: Ganska!
Hur tidigt stiger du upp: När mina ögon ploppar upp
Gillar du att slåss: JAa fifan jet-li in the house
Vad ska du göra ikväll: Sööva

Är du seriös: Ja ibland när det är nödvändigt.
Vad är du allergisk mot: Många saker
Var har du ont: NU?! ingenstans
Använder du hårspray: Bara om jag ska ut och headbanga
Kan du stå på händer: Jag har kunnat i alla fall, har inte testat på ett tag.

Favorit serie: Men åh, flashforward är bra.


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Beror väl på vad man ska ha det till, socker till popcorn skulle nog inte vara en så stor hit.
Gillar du ketchup: nejjjjjjjjj, eller ja om det är köttfärssås eller liknande men tar aldrig ketchup till mat om det inte redan är i.
Är du glad nu: Jag är galen
Var du glad igår: Jag var en tupp
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nope
Vad dansar du till: Jag kan dansa till allt om jag är på bra humör
Stockholm är: Tunnelbanigt
Göteborg är: Ingenaning
Kan du sjunga: Jag kan sjunga scarlet fever
Mer värt än guld: Mat
Spaghetti eller makaroner: Spagetti
Ett land jag helst vill besöka: Många, där det är varmt
Ska bli skoj: .Att få dra på arbetsintervju när den dagen är kommen haha.
Ska inte bli skoj: Att vara utan inkomst ett tag till.
Sparar till: En framtida resa till thailand.
Väntar på: JOOOOOOOOOOBB
Pålägg som gäller: Kalkooon
Dagens dryck: Saaaaaaaaaaaaaft


GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0