el stockholmo

Ja, nu har jag bestämt mig för att ta en tripp ner till stockholmsstaden 3-6 februari, testa lyckan lite genom att slänga cv's i ansiktet på folk kanske. "ANSTÄLL MIIIIIG!!!"

Nä men jag hoppas ju främst på att någon ska ringa mig i veckan så jag kan säga att jag kommer ner nästa vecka, skulle ju vara perfekt. Så imorgon efter att jag varit på ungdoms (nej jag har ingen sjukdom, måste förnya mina magiska piller) så ska jag kila in på en resebyrå eftersom jag är så gammeldags och har inte fixat mig ett VISA kort ännu.. skulle ju passa bra nu.

När jag tänker på hur jävla dyrt det kommer bli så försöker jag tänka att det kan ju ge något positivt, så det kan ju vara värt den tusenlapp det kostar att ta sig dit! + alla andra pengar man kommer slösa på en massa skit.

Nej nu ska jag se en film och sen sova. Imorgon måste jag börja packa också, så jag ser framemot att ha något att göra för engångsskull hhaeho. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0