blä

Jag blev ju kollad genom en kreditupplysning i förrgår.. trodde ju att det kunde vara en arbetsgivare där jag sökt jobb som gjort det men icket. Beställde hem smink den 23 och det var därifrån kreditupplysningen kom, varför de gjorde en kreditupplysning på mig vet jag inte, kanske är för att jag beställt därifrån ett par gånger nu? Ingen aning, men det var ju lite tråkigt i alla fall.

När jag ändå talar om smink så ska jag gå lite utanför mitt "bloggande" och tipsa om
www.tikei.se igen, mycket bra smink till ett billigt pris. Har aldrig behövt vänta mer än 2 dagar på att det ska komma fram! Det är mineral smink också, min hy har blivit mycket bättre sen jag slutade använda vanlig flytande foundation. Testa vet ja! Sen är det ju positivt att man efter varje beställning får hem 2st små provburkar, tror jag har 10 stycken sådana nu och de räcker lääänge. Jaja nu ska jag sluta göra smyg reklam och städa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0