ååååå helt slut

JAg är sååååååååååååååå slut i kroppen nu, skönt..var länge sen jag var så här slut och ändå har jag bara dansat afro och lite zumba. Men afron var så jävla jobbig att jag dog ett tag, ni vet när det börjar smaka lite lite blod i munnen? ja då är man fan trött haha.. lite pinsamt men jag skyller det på att jag inte har tränat sen innan jul och nyår.

Efter afron så körde vi direkt Zumba, men det blev inte alls som vi hade hoppats då instruktören körde steg som en 2 åring hade klarat utan att bli trött, så det var tråkigt men jag är slut ändå, afron tog på som tusan.
Så nu ska jag se en film och direkt efter det ska jag hoppa i säng! Jag har fortfarande inte börjat packa (jag vet, sämst) men imorgon måste jag göra det!!!!!! Hela dagen, förutom när jag måste ut med Keiko eller låta henne leka med Max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0