Väntan

Jag har suttit och glott på min telefon sen kl 18-19 då denna snubbe jag snackade med sa att han skulle höra av sig till mig, men inte har det ringt någon inte.. känns lite surt men finns inte så mycket jag kan göra åt det. Så jag tänker ringa upp honom imorgon ifall han inte hört av sig och fråga varför han dissar mig! Haha..

Annars då, så har jag inte gjort så mycket annat än att vänta på telefonsamtal jag trodde jag skulle få, för att få veta om jag börjar jobba på tisdag eller inte. Jag antar att beskedet är negativt då jag bor så långt bort och sa att jag behövde ett par dagar för att planera en flytt ifall jag skulle bli anställd, är det på det viset, att jag inte blev anställd så är det bara att ta nya tag och söka vidare som en gök!

Keiko ligger och snarkar och jag måste strax gå ut med henne så att jag slipper upp inatt för att hon behöver skita, skulle ju vara mindre skoj hehe. Så nu tar jag det bara lugnt som en säck.

Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

Ja visst är han söt =) Jag ser han som mitt barn nu!

2011-02-12 @ 05:10:00
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0