ush

Jag känner mig som en hängig gubbe just nu. Min "tand" gör ont, eller det är väl tandköttet som gör ont eftersom de har skärt (skurit, jag vet) bort ganska mycket tandkött, ser förövrigt inte så mysigt ut, då är det väl tur att den sitter så långt bak!

Utöver det så har jag nu feber också, och ont i halsen fortfarande. Jag hoppas att febern bara är tillfällig från infektionen jag hade i tandköttet och går över snabbt! Feber måste ju vara det jobbigaste, ont i halsen är ju ändå okej, då orkar man ju i alla fall göra något.. men inte nu. Jag har sett 2 filmer och sovit, det är det enda jag har gjort sen jag kom hem från tandläkaren, inte så spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0