trolligt

Jag såg just en jävligt konstig film, the troll hunter hette den och är norsk, för det första var det skumt att se en film där de pratar nästan svenska men det inte fanns någon svensk text, så var jag tvungen att läsa på engelska. Norska är ju ganska lätt att förstå men inte förstår jag allt en norsk säger heller. Sen var den bara konstig.

Det blev ingen tripp till min moder idag då hon inte är hemma, värt. Så jag har inte så mycket att göra då jag inte kan börja packa och då jag inte har någon lust att gå till någon i kylan för att umgås ett par timmar, mm sociala Linn haha. Nej men jag är fortfarande förkyld och min röst är inte super hel ännu, men imorgon har jag fullt upp. Ska tvätta, fixa väska och packa som en tupp.

Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

haha jag har också sett troll filmen :) Den var rätt underhållande. Fin bild btw :)

2011-02-16 @ 02:07:25
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0