Trasiga stämband

Godmorgon.
Idag är ingen rolig dag kan jag lova er, inte för att jag är lite bakis eller något utan för att jag har tappat min röst, HELT. Detta har nog aldrig hänt för att jag har pratat dagen innan. Det är så sjukt, jag blir alltid hes när jag är ute på krogen i skellefteå men ALDRIG annars, jag blir då inte lika hes som jag blir här haha.. det är för att jag pratar för mycket med folk man träffar och känner tror jag. Den här gången tror jag kanske också att min förkylning kan ha en del med i spelet också..

MEn ja, så jag kan inte prata idag, inte ens ett ljud kan jag pressa fram (eller jo men då låter jag som en inavlad mask) så jag ska försöka att INTE försöka prata haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0