tisdag

HEJSAN!

Tisdag idag, och andra dagen på jobbet avklarad...

Mötte upp Plesner efter jobbet i alla fall och det var kuul att träffa henne! Vi gick och käkade och jag åt mat från tacobar för första gången i mitt 20 åriga liv, det var gott men inget jag känner för att lägga pengar på igen, kan göra godare taco tallrik hemma ;) haha

Här är det kallt som en frys i alla fall och mina tår är iskalla. Strax ska jag väl hoppa i duschen och sen gå i säng, man blir rätt trött i huvudet av allt snack om pensionsfonder, men det ska väl fastna det också.. någon vacker dag.

Det blir lite tråkiga inlägg utan bilder just nu, men jag har liksom inte så mycket att ta kort på, ÄN SÅ LÄNGE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0