sthlm

Oj vad många gånger det var klickat på min blogg idag då, kanske är det ni kära mor och far som försöker kolla om jag uppdaterat om mitt nya liv? ja jag tror det.

Jag sitter i min fasters lägenhet just nu och har fått en egen hörna i vardagsrummet där jag ska få sova, bakom en soffa så det är bra, då slipper jag ligga och sova så öppet och så syns jag inte när någon går förbi utanför hehe.

Sen fixade min kusin det trådlösa internet också så att jag skulle kunna surfa, kanon bra! Just nu sitter jag själv då min faster har gått och lagt sig och min kusin sitter i sitt eget rum men det är ganksa skönt. Jag får liksom ta in att jag har flyttat och då kan det vara skönt att sitta lite själv.

Imorgon börjar jag jobba och det ska bli spännande att se vad det är för filurer som jag ska arbeta tillsammans med, nog för att man sitter själv och ringer ut (jag ska jobba som telefonförsäljare) men utöver det. Nu är jag ganska trött och funderar på att gå och lägga mig då jag kommer att måsta stiga upp tidigt imorgon för att jag inte ska komma för sent och för att jag ska hitta.

GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0